Alla inlägg under juli 2015

Av linin11 - 30 juli 2015 16:19

Igårkväll fick jag en idé ..att åka och kvällsbada mitt i regnet. Först åkte vi och handla sedan städade vi lägenhet, rensa kylen m.m Blev rätt så mycket hår på golv/stolsdynor eftersom vi har haft min brors katt här i en vecka. (Har varit så mysigt att ha henne här, får en att tänka hur mycket man kan sakna ett djur i sin omgivning) Ahh..förr eller senare tänker jag skaffa ett djur om det är en kanin, katt ..återstår att se. Det krävs ju mycket tid. Och svårt att kombinera om man ska ut och resa. Iallafall kvällsbad igår! Det var så uppfriskade var tveksam först eftersom jag har haft känningar i hals, öron tidigare i veckan. Men det var värt det, var så varmt i luften att vattnet egentligen inte var så kallt. Efter kvällsdoppet blev jag sugen på chillicheese så  vi åkte drive in och köpte Maaaat och chillicheese. Grymt goda! 

Av linin11 - 30 juli 2015 16:16


-

Av linin11 - 26 juli 2015 23:04

Denna helg har bestått av folk, kattmys, alkohol, osäkerhet, blyghet, tårar, ångest, bilproblem, kärlek, engelska, tyska, kalas. Ja en hel del. Jag var uppe länge igårkväll kunde inte somna föränn nio på morgonen. Hehe hemskt. Var nå jävulst bakis och var yrslig. Hela sängen kändes som en båt. Ah helt okej kväll igår. Träffade en gammal kollega. Så stannade och fyllesnacka ett bra tag inne på krogen..blev bjuden på en drink dessutom:) väldigt schyst. Umder fyllan igår hamna jag i ganska djupa tankar. Börja tänka på livet och att från en punkt kommer man till en annan punkt och man lär så länge man lever. Vilket jag tycker är positivt. 

Av linin11 - 20 juli 2015 19:59

Arg som ett bi just nu. Kännet inte jag är den bästa versionen av mig själv just nu. Blir arg när folk bli arg på småsaker..när man inte är bra nog. Jävla idiot. Just nu när jag är i en svacka känner jag att jag tar åt mig mer av allt just nu. Känner mig så himla lättkänslig. Iallafall kan jag erkänna det..ah världens huvudvärk dessutom ..gaaah.  Vill bara ge sååå mkt av mig själv men just nu känner jag inget bra kommer ut...vilket leder till negativa tankar...som leder till mindre motivation. Vill bara nån ska rycka tag i mig och rycka upp mig. Men ibland får man stå ut i svackan ..försöka sitt bästa på egen hand. Ibland vill man bara ge folk en käftsmäll för de ska vakna upp..ibland vill jag ge den till mig själv...

Av linin11 - 14 juli 2015 14:38

Gaah en trötter i dag med magvärk och svullen fot:( Fick nåt bett på ankeln var där och klia sedan fick jag världens infektion helt plötsligt...aldrig hänt mig förut har därför varit aningens nojig. Fått ångest om nätterna och sovit dåligt. Och såklart tycker killen jag är knäpp och skojar om det:( Hehe ja.. nu längtar jag tills mensvärken lugnat sig..ligger i en varm säng. Ska snart och jobba. 

Av linin11 - 9 juli 2015 13:53

Ledig dag idag! Är ledig pga att jag jobbar hela helgen. I helgen blir min sista arbetshelg innan semester. Ska bli så skööönt. Ja kan ändå tycka att jobba var tredje helg är rätt mkt..var fjärde skulle kännas mer bra! Haha men iaf pengarna rullar ju in bättre. 


Idag hade jag antingen tänkt fara på stan eller ut och springa men det verkar som det ska regna hela dan:( så lust är inte så hög som den borde. Får se iaf om jag tar mig an modet och drar ut på ett liten löpartur. Annaras hade jag tänkt beställa kläder och ev. laga mat/baka. Idag ska vi äta kebab till middag gottigoottgott:)


Aja snart vankas semester i 3 hela veckor ska bli spännade och skönt att bara vara ledig. Jag ser framemot att fira Morfar 80år och senare har vi en till stor släktfest..jag och min kille kolla nå dar sen på en resa men får se om det blir av.


Ja jag undrar var livet har att bjuda framöver...flytt? djur? resa? Ja det återstår att se. 

Av linin11 - 7 juli 2015 12:59

Ligger i soffan inomhus medan man hör regnet droppa..Man känner sig nästan dubbelt så trött idag pga av att det är mulet. Haha såklart skulle jag kunna somna nu..men tog på mig ett extra jobbpass. Ångrae mig nästan men det blir ju extra cash..iaf litegrann;) Funderar om jag ska fara förbi stan och köpa sushi. Tycker om det så mycket nu, första gången smaka det inte alls bra men nu suktar man efter det då och då:)

Av linin11 - 4 juli 2015 15:55


❤️


Be a good person


Quotes

Lite samma tema:)

Ovido - Quiz & Flashcards