Alla inlägg under april 2018

Av linin11 - 13 april 2018 21:45

När du helt plötsligt ignorerar mig, när hände detta? Är det nu det är påväg att ta slut? 


Jag känner att jag inte orkar gå igenom detta, jag orkar inte med att en till människa försvinner ur mitt liv. 

Av linin11 - 7 april 2018 17:22

Okej vet inte vad jag gör för fel, men kan inte vara attraktiv i andras ögon? Ingen hör av sig. Ingen. Åh orkar inte detta. Känner mig fast i detta. Allt är så fel.

Av linin11 - 1 april 2018 17:35

Känns så konstig hur fort saker och ting kan ändras. Det känns som jag numera kämpar med min självkänsla varje dag...känner mig inte lika omtyckt, känner mig inte lika älskad eller värdefull. Jag får panik av känslan att känna mig ensam eller tro att det är så det kommer bli i framtiden. Hur kan jag ha så svårt att veta vad jag vill? Nä idag vill jag bara ta ett kliv ut ur min egen kropp och mina tankar, jag kollar på mig själv och känner att jag inte tycker om mig själv. 

Ovido - Quiz & Flashcards