Alla inlägg under december 2017

Av linin11 - 25 december 2017 17:15

Ja julen var trevlig igår men även ledsam..sorgen känns extra jobbig i år av någon anledning. Kom inte ihåg att det kändes såhär jobbigt förra året. Just nu känner jag mig bara ledsen, trött. Orkar inte prata med I om detta eller M och P. Vet inte varför, känns bara jobbigt att ta upp. Känner just nu ingen spänning inför kommande år ..är mest bara orolig. Ja livet är för kort för att känna såhär ...känns väldigt onödigt. Saknar vänner.

Av linin11 - 23 december 2017 11:42

Dan före dopparedan och jag är glad. För jag är ledig till och med juldagen. Är glad jag värdesätter tiden att vara ledig och var med nära och kära. Det viktigaste i livet enligt mig. Mim familj och släkt betyder mycket.


Såklart saknar jag människor som inte befinner sig på denna jord längre. Speciellt farfar och A..jaa 2013/2014 var de mest jobbiga åren i mitt liv..men alla ska vi dö någon dag här i livet. A dog dock alldeles för tidigt vilket kommer alltid göra ont att leva med. Nu kring jul finns de med extra mycket i mina tankar. Jag har accepterat att du försvann från oss här på jorden. Jag har accepterat att jag måste sakna dig hela mitt liv. Det gör förbannat ont, det går inte förklara hur konstigt det känns vissa dagar. Men jag vet ju att denna saknad är inte för evigt vilket också gör det lättare att leva, jag hoppas att vi möts på nåt vis igen om det nu är möjligt♥

Ovido - Quiz & Flashcards