Alla inlägg under november 2015

Av linin11 - 24 november 2015 18:11

Har just ätit, lax och potatis. Gjorde en snabb och ny variat med majonäs och dill på laxen. Faktiskt jättegott.. Nu blev jag megatrött! Ska försöka få arslet ur soffan för att handla men kändes tyngre än vsd jag trodde.


Iaf försökt glömma incidenten med bilen. Jag trodde dessutom min motorvärmarsladd låg i bilen och lånade därför min bilgrannes. Han frågade om den på stolpen var min...men jag sa nej och ttodde det var till bilen mittemot. Sen när min kille kmr hem berättar han att sladden ligger på stolpen ute...hahah suck...lånade min grannes helt i onödan. Hoppas jag inte stöter på han igen . hehe vill bara gömma mig då.


Ska försöka handla, träna, ducha, lägga mig lite tidigare ...få se om jag hinner allt.

Av linin11 - 22 november 2015 17:47

Haha jag kan ibland tycka en hel del är pinsamt. Som nu tillex. jag kände bara att jag ville sjunka genom jorden. Mitt billåst hade fryst...dum jag är som låser den..borde fatta att den går i lås då jag haft en annan hyundai förut och den var lika kass...hehe stod ett tag och försökte värma med handsken och en tändare. Stod ca 20min..sedan kommer min bilgranne såklart..frågar om den gått i lås...han hade nån hårtork från 80-talet som han dock råka tappa i snön så den sluta fungera..haha nej vad dåligt samvete jag fick:(  ja..tillslut fick jag låna hans motorvärmarsladd. Hehe hoppas han inte ska iväg nånstans.  Fy usch vad pinsamt. Mamma ringde , sa som det var och såklart skriker hon i luren..du kan inte ha hjälp från alla jämt...Haha alltså nä...vilken dag.....börjar med att spy 3ggr för att jag är bakis, inte kunnat äta nåt på hela dan. En pojkvän som är sur på mig. Och jag har inte gjort något annat än varit en människa. Nu sa kille som hjälpte mig ...jag får väl glo ner och se ifall du tar dig iväg...haha tänkte gud snälla gör inte det. Nämen schyst människa som ville hjälpa till.

Av linin11 - 21 november 2015 13:57

Det blir alltid såhär, jag less, du less...jag kommer i kläm men jag har inte gjort nånting. Jag vill att alla ska komma sams men det går inte. Alla kommer mer till skada än att alla blir sams. Det är inte mitt fel att dina kompisar ine hör av sig. Eller är det mitt fel? är jag för tråkig? är det nåt du inte säger?? Jag kan inte prata med dig..för varje gång jag försöker så är du upptagen eller för arg för att ens kunna prata. Vad ska jag göra åt det då? För jag känner du blir megaless också. Och kanske jag bara förstör ditt liv. Kanske vore allt lättare om du vore singel eller hitta någon annan rolig tjej igen på nytt. Åh fyfan allt går åt helvete. Helaa min kompissituation, hela din kompissituation, hela världen och alla runt omkring. 

Av linin11 - 18 november 2015 19:03

åååh för denna dag...vet inte om det är mitt menshumör eller för jag är stressad eller pga av att jag har lågt järnvärde? Jag känner mig bara helt jävla slut! jag vet inte om det är för jag jpbbar 100procent nu. Jag känner bara att jag inte hinner med och jag är så jävla less på all disk att jag vill köpa en diskmaskin nununu. Jag låter jätte bortskämd men....jag hatar vrrkligen att diska nu. Det är en enda stor stressklump som ligger på diskbänken och stör mig konstant. Plus att jag känner mig låg, dåsig, trött. Som om jag inte har någon kraft övrrhuvudtaget. Och imorgon jobbar man heldag.


Hehe usch jag hatar att klaga...imorgon ska inte bli någon arbetskväll överhuvudtaget.

Av linin11 - 16 november 2015 08:56

har sån jobbig menssmärta just nu, tog en ipren hoppas den npr maximal effekt snart. Jag känner mig frussen och har varit lös i magen. Tog just och värmde värmekudden och hoppas det går över snart. Känner mig dessutom yrslig.

Av linin11 - 12 november 2015 18:26

är det mitt fel att jag är så ensam? och det känns som jag gör folk obekväma! Troligen är det mycket mitt fel jag känner mig ensam...och ja jag vet inte om jag gör folk obekväma helt enkelt. Har jag inget gemensamt med någon? är det så jag är vilsen och tom i mig själv? jag känner jag hamnar i samma situation om och om igen. Jag får ett slag i ansiktet för att vakna till helt plötsligt och måste börja känpa mera. Det är som jag slutar kämpa ett tag och hamnar på samma bana och jag blir bekväm och trygg fort. Känns som en nackdel just nu för det där slaget i ansiktet då de väl kommer kan det kännas riktigt jobbigt.

Av linin11 - 12 november 2015 14:35



Av linin11 - 12 november 2015 14:11

Just sett bonde söker fru ..Haha tycker det är så kul och se och verkligen ett program som piggar upp i novembermörkret. Jag längtar såå mkt till snö just nu. Jag vill bara att det ska bli ljusare. Vi har ju haft en fin höst med mycket sol men just nu är det bara gråmulet ute och nån enstaka minusgrad och konstigt smådugg i luften..ahh tråkigaste november månaden.


JAg tänkte skriva lite om vad som hänt på sistonde innan datorn stänger ner sig igen och jävlas. Hehe är nåt fel med den just nu, har inte orkat ta tag i det då jag har mobilen också. Iallfall jag har jobbat. Jobbar just nu 100procent. Känns lite konstigt med så många heldagar. Så tänkte jobba såhär ett tag om det funkar fortsätter jag. Annars kan jag gå ner till 80procent. Men kan ta 3mån innan dess.Just nu funkar det...jag har haft lite kännigar med spända ryggmuskler. Försöker peppa mig till att träna och promenera men ibland finns inte lusten där. KAnske skulle vara roligar att ha nån att träna med. Iallafall ska försöka göra mitt bästa med nåt träningspass i vecka. Lite jobbigt det är halkigt ute nu. I värsta fall får jag köpa gymkort.


Aja annars har jag Firat farsdag, gått på bio två dagar, förfestat i min ensamhet och druckit baileys, fick tag i en kompis som kunde följa se min killes spelning ( dom var faktsikt jätteduktiga och duktigare än det andra bandet) Stötte på min brors kompis, en kille kom fram och stötte på mig ..hehe tror jag iaf. Han sa jag såg snäll ut!. Visste inte riktigt vad jag skulle svara då ljudvolymen var jävulst hög så jag fick nästa skrika i hans öra, kändes som saliv flög från munnen ...iaf sa att min pojkvän spelade i det första bandet...då flydde han fältet och sa han skulle köpa öl. Ja..vad ska man säga?:) Nämen kul att han vågade gå fram ..jag hade ju kunnat vara singel också. Men vet inte om det är smartaste att stöta på nån när man är helt målad i ansiktet och runt ögon, mun. 


Annars lite nedstämd just nu..känenr mig osäker med mycket. Men tur att mitt jobb inte helt suger:D Haha massa fina gubbar och gummor som jag får prata med varje dag, som piggar upp en och får en att se det goda i livet. En som ser till att värma min hand då jag kommer på besök..en gubbe som tvingar med mig en macka i en påse. Haha gick inte med ett tydligt nej tack, det är bra. Nej de gör inte arbetsuppgifterna så jobbiga då besöken oftast får en på bra humör. Just idag är jag ledig även imorgon pga passbyte. Så jag jobbar lör,sön och få vara ledig mån igen:)



Ovido - Quiz & Flashcards