Alla inlägg under oktober 2017

Av linin11 - 25 oktober 2017 16:43

Kom idag och blev påmind hur du inte tog något för givet. Ibland tänker jag faktiskt finns det en mening med att du dog i ung ålder? Ibland känns det som menat då du alltid var noga med att tänka en extra gång. Du gav alltid en kram och sa "Ha ett bra liv" på skoj då;) men det var din fras innan du skiljdes åt och detta var då du var frisk! Du gav alltid fina kort på dig eller på oss...det var viktigt för dig att ta bilder och skapa minnen i form av kort och videosar. Att visa din kärlek till dina närstående och även detta då du var frisk. Du var klok och mån om dina närstående. Men om det var menat på något sätt dyker alla frågor upp som varför hände det just dig? Varför blev du drabbad? Ja svårt att tänka sig in i..men du gör mig påmind på det sättet att jag inte ska ta någon förgivet. Att det är inte värt det att skiljas åt osams eller att inte sitta ner och lösa konflikter. Det är viktigt att visa sin kärlek till sina närstående medan de finns kvar. En olycka kan hända snabbt och även det overkliga som alltid tror händer andra men inte ens eget liv eller närstående som man älskar.

Av linin11 - 19 oktober 2017 22:36

Åh vad jag skulle känna mig så mycket mer hel om du vore här. Varför känner jag alla dessa känslor ikväll:( ilska, trötthet, ingen lust till nåt. Känner jag behöver någon intill mig, någon som kan dra upp mig ur denna svacka och få alla känslor att lätta i bröstet. För det är så tröttsamt ensam att kämpa sig från en svacka. Det gör så ont när det känns som man är ensam. Jag vet att jag inte är helt ensam..men ibland känns det bara så, som att jag är för snäll och folk tar mig för givet...eller ja jag vet inte. Alla är för upptagna med sitt och sina projekt att man glömmer det viktiga i livet...varandra. Jag saknar dig så hos mig! Önskade du låg på andra sidan soffan just nu och att de var en heldag med popcorn, god dricka och film. 

Av linin11 - 12 oktober 2017 21:24

Fy vad mensen gör mig nere ibland och enormt trött. Jag tappar suget och motivation helt och hållet. Känns som veckorna går så fort också och sen är man där igen😔😢

Ensamhet tar även kål på mig, tystnaden och inga planer fram. Känns så tråkigt man ska vara så ensam.

Ända tiden jag känner mig inte ensam är jobbet så klart men ändå så är jag så trött och slut när jag kommer hem att jag inte orkar nåt.

Av linin11 - 7 oktober 2017 19:37

Ja jobb idag och imorrn. Känner mig rätt ensam nu, vilket känns tråkigt. Min största rädsla är nog att bli ensam. Tur man på jobbet slipper känna den känslan, som en lättnad.

Av linin11 - 6 oktober 2017 12:12

Ja det är jag just nu och det som väntar är en jobbhelg. Åh vill verkligen inte jobba helg just nu. Känner mig även som världens sämsta inredare, vad jag än gör så känns det inte rätt. Nej jag är ingen inredare...hur skapar man det hem man vill ha? Önska jag hade någon att dela detta med och det gör mig bara ännu mer ledsen att det gick snett med i och att vi blev särbos. Hoppas något kan få mig på bättre humör idag. 

Med vänlig hälsning trött, deppad tjej.

Ovido - Quiz & Flashcards