Alla inlägg under december 2016

Av linin11 - 27 december 2016 18:07

Kom just hem...varit på stan med mamma för att handla massa behövande saker...men det är så svårt..hon lyssnar inte ett dugg. Jag är ung vuxen men ändå tar hon över och pratar för mig. Blir så arg! Jag kan prata för mig själv...jag har redan bott hemifrån 1 gång...jag kan prata med folk jag har en egen mun...


Inte undra på man har varit blyg under uppväxten då man som barn inte fått chansen att prata för sig själv, hur ska man som litet barn överrösta en vuxen..? Ja jag vet att det kan bero på en hel del. Både uppväxt och vilka slags erfarenheter man haft i livet genom olika händelser. Nu blev det lite väl flummigt , var tvungen att skriva av min irritation bara...!

Av linin11 - 19 december 2016 18:56

Åh fy vad jag känt mig stressad på jobbet idag och efter, speciellt när jag kom hem...blev svårt att varva ner så nu sket jag i allt och tog ett varmt bad..


Blir lätt stressad av andra, många frågar om jag flyttat, folk verkar inte fatta att det är mycket kring jul och nyår...man får ingen tid att njuta om det bara ska stressas hela tiden. Blir arg att folk har så lite förståelse..har bland annat inte köpt alla julklappar, ska äta julbord och har andra saker för mig. På fredag väntas uppesittarkväll, lördag julafton, söndag ev. krogen. Lätt hur man kan påverkas av andras känslor, åsikter och deras energi! 


Nä nu fan ska jag njuta av mitt bad, så min stressmage lugnar sig

Av linin11 - 14 december 2016 00:34

Åh har börjat se serien Skam på svtplay...så otroligt bra även fast det handlar om ungdomar som är yngre än mig...haha ser fortfarande mig själv som är "ungdom" är dock 23år😂 Sanningen är att jag inte känner mig så mycket äldre eller klokare från då jag var 19år🙃 iallafall den här serien väcker många känslor och många kan nog reletera till serien.


Blev lite sorgsen av senaste avsnittet då tjejen verkar så vilsen och jag känner igen mig så mycket. Skriver mer om det sen ifall jag kommer ihåg det. Klockan blev för mycket nu för en "ungdom" som ska upp kl 6...

Ovido - Quiz & Flashcards