Alla inlägg under oktober 2016

Av linin11 - 31 oktober 2016 11:07

Börjar bli en vana att skriva då jag har ledig dag, det är så grymt härligt. Vakna upp och inse man har hela dagen ledig. Ny dag, ny vecka! Får hoppas den blir något bra. Funderar om jag ska dra på stan idag och leta efter vinterjacka,vinterskor. 

Av linin11 - 19 oktober 2016 23:55

Och ikväll igen hände det...jag stöter på dig. Kanske inte så konstigt i och med vi bor i samma område. men 2ggr på kort tid...annars brukar jag aldrig stöta på dig. 


Första gången var på stan..jag såg två personer som tecknade teckenspråk ( sjukt längesen jag såg det) kort därefter påvägen till cykeln stöter jag på dig. Vi cyklar hem pratar med varann..på nåt vist väldigt obekvämt och konstigt.


Och sen ikväll på affären påväg mot yoghurten och mjölken...vi hälsade bara på varann denna gång ..vilket också kändes väldigt konstigt och obekvämt. Kanske menat vi ska stöta på varann...jag vet inte...på nåt vis gör det mig glad, även fast det känns väldigt obekvämt, känns som ett tecken på nå vis som A är nära.

Av linin11 - 19 oktober 2016 22:54

Åh va jag blir less på dig..du ringer och klagar, spyr negativ galla...jag försöker mitt bästa att lyssna, höra vad du säger, allting suger för dig ..jobbet, kompisgänget, jag för nån helg sedan. Jag tror verkligen du behöver nån att prata med, någon som lyssnar..för det behöver ju alla egentligen! men ju mer du pratar destomer upprörd blir du och jag blir som nån person som säger något råd men du tar inte åt dig. Jag vet inte om du ens väljer att lyssna! Jag känner att jag hjälper ingenting men du väljer mig ändå för det finns ingen annan. Åhhh..mkskdkwjdkslwnwbf. 

Av linin11 - 18 oktober 2016 17:02

Som sagt igår gymmade jag första gången på länge med I, och ja jisses vad det känns i armarna idag och även lite i magen. Var lite nervös för gymmet eftersom jag upplever ibland att folk kollar för mycket ...inget jag känner då jag springer. Men denna gång på gymmet upplevde jag inte samma sak..kände ändå att folk var inriktade i vad dom gjorde osv. Säkert jag som tänker för mkt ibland...men ibland kollar folk faktiskt på andra sjuk mycket. SÅ det är nog båda delarna;) Iaf I lärde mig lite nytt och det gick bra. På torsdag ska jag ev. träna med syrran och hennes kille.


Just idag är jag ledig (läs välbehövligt) Jag tvättar och försköer fixa lite här hemma. Ska nu förska hitta inspirationen till matlagning och ikväll blir det greys och kanske en promenad men bara kanske.


jaa btw går trögt som vanligt på lägenhetsfronten.

Av linin11 - 17 oktober 2016 14:23

Det var kämpigt att stiga upp imorse, men tog mig upp och var 5 i 7 på jobbet. När mörkret kommer känns det dubbelt så jobbigt att gå upp när man ligger under ett varmt täcke. Iallafall är jag piggare idag än igår då jag kände mig helt färdig. Efter jobbet cyklade jag till världens bästa morfar och mormor och syrran som redan var där. Hon hade överraska morfar redan tidigt imorse och då var han tydligen just klar i duschen😂Vi fikade en stund innan de skulle iväg på eftermiddagen. 


Är nu hemma under ett varmt täcke..haha känns kallt, grått och trist ute. Ikväll ska jag träna med I på gymmet. (Tro det eller ej) hoppas han har ett bra pass till mig. Hatar att stå still på ett gym och inte veta vad jag ska göra. Hatar att känna mig iakttagen av andra...eller kanske inte hatar men det gör mig väldigt obekväm då jag inte är så självsäker på gymmet och veta vad man ska göra ...om det är rätt eller fel...är inte så påläst då det kommer till vikter och sånt.

Av linin11 - 16 oktober 2016 21:25

Hade tänkt jag skulle vara effektiv ikväll..men blev ist så trött.Tror jag måste bara äta och sova ordentligt. Har jobbat hela helgen. Bastade ikväll, dock inte länge hahah..sen orkade jag inte duscha direkt efteråt så la mig i sängen och sköt upp självaste duschen ...ah blev sjukt segt och konstigt🙃 nu är håret blött och jag är hungrig men känner varken för äta eller blåsa håret ...så opepp! Tur jag jobbar 7-12 imorgon bara. Nä ikväll ska jag vara snäll med mig själv klart jag är trött..har jobbat mycket och inte sovit den jämnaste sömnen nu i helgen.

Av linin11 - 14 oktober 2016 12:43

Så jävla irriterad just nu på bostadsbristen,  så less på folk som frågar. Så less på denna stad just nu! Ringde just en hyresvärd och han sa att han vet mer först om lägenheterna i december och att de är inflyttningsklara först om några månader..känns som ett ljus som slockna. Han börja tipsa om annan hyresvärd osv...han lät inte ett dugg intresserad mest störd över att jag ringde. Men nu har jag iallafall ringt!! förstår att han inte kan göra något åt att dom är klara osv.. men bemötandet kändes inte som det roligaste därför jag skriver av mig. Fick bara känslan att ett ljus slockna och att frustrationen bubbla över...less less less less. 

Av linin11 - 12 oktober 2016 10:45

Leeeedig dag wihoooo. Så himla skönt! Blir glad av helt lediga dagar och även imorgon ser arbetspasset inte så farligt...få se vad som händer idag. Ska nu käka frukost/lunch! 


Btw längtar efter en promenad i skogen så mkt, hoppas de blir av snart:)

Ovido - Quiz & Flashcards