Alla inlägg under april 2017

Av linin11 - 30 april 2017 02:58

Hehe känner många av mina rubriker går i samma stil, oftast blir det så då jag skriver då jag mår sämre och behöver formulera mig i skrift. Större delen av gångerna jag skriver så känner jag mig antigen trött, ledsen, arg eller tom. Kan även skriva om jag blivit extraglad över nåt eller gjort något jag känner mig stolt över.


Iallafall vissa ggr känner jag att det var längesen jag kände mig riktigt glad eller lycklig över nåt. Tråkigt att skriva...men saknar flertal dagar då jag var riktigt glad. Visst jag skrattar och är glad...men just då jag kände mig lycklig ...känns som det var ett tag sen nu. Saknar den känslan..lugnet och ingen oro över nåt. Man är bara lycklig. Känner mig stundvis väldigt ensam, tänker när jag är klar med renovering ..vad ska jag göra med all tid? Ibland känner jag mig så utanför allt som jag inte tillhör något. Visst jag har min familj och I, min mormor, morfar och andra släktningar plus fåtal vänner...men vad i livet skulle kännas meningsfullt utan dom? 

Av linin11 - 25 april 2017 17:02

Blir så less på människor ibland..känns som vissa bara drar energi från mig...orkar inte med dom som varken ser eller förstår saker...ska man behöva säga allt...less just nu på människor på jobbet...har nog varit för länge på samma plats nu ...dags att byta eller alla sig till något annat...hatar trångsynta människor som verkar bara se i ett rör. 


Även hos vissa känner man att man räcker inte till ..de bara suger kraft från en så man blir slut och man känner sig hjälplös därför man kan inte få de att förstå eller ändra deras åsikt för de är redan på sätter som dom är...nä detta blev flummigt...kortfattat känner jag just nu att jag längtar till något annat. Punkt.

Av linin11 - 11 april 2017 19:08

Åh hemma efter en löptur, gick väldigt bra! Nöjd över mig själv för att jag har inte tränat så mkt egentligen...inser också att jag behöver träna/springa mer, jag blir piggare och älskar att springa av mig ilska och frustration. Idag när jag sprang så fokusera jag på mig själv och det gick bättre än jag trodde.


Blev dock lite stel på insidan av ankeln, kanske för jag inte är van med asfalten eller så sprang jag och belasta fel. Hur som helst behöver jag nya löpdojjor!😊


Nu---->duschen 

Av linin11 - 3 april 2017 09:41

Stod på mig igår i en situation på jobbet...och kunde cykla hem med en glad känsla i kroppen! Var så nära på att ge med mig men nej det gick vägen så som jag ville och det var rätta sättet enligt mig...eller så som det egentligen ska vara...

Av linin11 - 1 april 2017 17:23

Kul liv va? känner mig ensam, känner folk tar mig för givet...känner jag blir för krävande ibland för vissa personer, främst min familj...vill ha mer vänner, men vet inte hur...känns som alla har sitt liv, sina vänner och det blir svårt att komma in i någons "gäng" ....för en viss vän känns jag inte bra nog, inte rolig nog, inte populär nog, inte som jag lever upp till hennes förväntningar...hon väljer andra framför mig för de har mer kul att erbjuda. Sen några andra vänner är inte lika taggade på göra saker...ex. de är för snåla för bio...de vill inte gå ut och dansa eller ta en drink..visst de är jättefina, ärliga och bra att ha...men jag vill på nåt sätt ha ännu mer. 


Och min syster är guld värld men hon har också sitt eget liv...känns som jag blir för mkt ibland.


Och en annan viss person känns som han tar mig för givet ibland....ja jag vet inte...kanske är det mitt fel.


Ja vet inte vad jag ville få ut av att skriva det här ..jag älskar människorna i mitt liv...men ibland känner jag mig inte tillräcklig eller rolig nog på nåt vis! 


Aja suger bara att vara ensam ikväll och då det känns ibland som man kommer vara mer och mer ensam i framtiden...vilket skrämmer mig mest!

Ovido - Quiz & Flashcards