Alla inlägg under april 2016

Av linin11 - 21 april 2016 16:50

21


Av linin11 - 21 april 2016 16:42

5km löpning igår, höll jämn takt under rundan och var helt slut då jag kom hem.


Idag har jag varit ledig, först jättepeppad och mycket moitvation men 2 timmar senare sjönk motivationen och fyfan vad trött och less jag blev på allt.


Skickar ett sms och frågar om I vill ses...såklart ska han se hockey med sina vänner och sen skriver han att han vill ses. Höhö känns som största skämtet just nu om du vill ses ...varför frågar du aldrig nån jävla gång. 

Av linin11 - 19 april 2016 22:54

en huvudvärk som inte vill ge med sig:( antigen kommer de från ryggen eller mensvärk. Jag vet inte..sska ringa till kiropraktorn snart iaf. Jag hjälpte en tant upp som ramla förra veckan och det tog på i efterhand. Men det kändes nog mer för henne. Ikväll har jag försökt hjälpa pappa med bilen så gott det går, såklart gjorde han det mesta men känner jag måste va med och lära mig eftersom det är min bil..och det skadar ju aldrig med kunskap. Sen åkte jag och såg hockey hos syrran. Nu ska jag sova ensam med min huvudvärk. Såklart saknar jag att sova bredvid I som vanligt. Men ärligt vet jag inte hur pass ärlig han är med sina känslor. Han verkar då inte sakna och tänka på mig.

Av linin11 - 12 april 2016 17:01

just hemkommen från jobbet. Saknar I lägenheten, fara och handla tsm ..laga mat, bråka om disken. Och nu sitter jag här ensam i mitt gamla rum. Livet alltså..Saknar att göra saker med dig. Åka inlines, se film, bada i badkaret, mysa, larva oss, spela discgolf en varm sommardag, vara i stugan och åka ut med båten. Bara vara med dig gör mig glad. 

Av linin11 - 9 april 2016 18:17

äntligen äntligen helg efter en seeg men bra eftermiddag😏👍

Av linin11 - 7 april 2016 16:42

har två heldagar kvar, sen kan jag äntligen putsa ut och vara ledig 1 och 1/2 dag idag innan nästa jobbvecka drar igång med mestadels heldagar. Haha är lite less på att jobba just nu..plus att det är lite rörigt på jobbet med folk som ska sluta. Snart ska man söka in på högskola, jag känner lust att söka...man kan ju alltid tacka nej faktiskt:) Annars har jag lust att hitta ett annat jobb mot hösten. Tror det skulle kännas uppfriskande även fast man inte vet var man hamnar och om det blir lika bra.

Av linin11 - 6 april 2016 19:24

När grät du senast och varför?

Idag, kände mig trött efter jobbet och vädret känns bara skit idag. Började tänka på mycket annat tungt i det förflutna.


Tre saker som du avskyr:

Folk som pratar skit om andra

Folk som är kaxiga på ett dåligt sätt

Ångest, oro


Hur var du i skolan:

Nog den som var blyg, speciellt i större grupper. Kunde lätt tänka mig bort i andra tankar när andra pratade (som lärare). Trivdes inte alls bra med linjen i gymnasiet. Misstrivdes mest i gymnasiet. I högstadiet umgicks jag med barndomskompisar och hade roligt.


Vad blir du stressad av:

När andra folk runt omkring mig inte mår bra. Att stiga upp tidigt många dagar i rad? haha. Nämen en hel del...framtiden bland annat.


Tre saker du älskar:

Stugan

Natur

Grey´s anatomy


En situation som du tycker är jobbig/pinsam:

När det blir väldigt tyst i en grupp (ex. fikarummet) Haha att tanka bilen..men börja överkomma det nu.

 

När känner du dig vackrast:

Efter duschen


Finns det något du samlar på:

Nej, är ingen samlare än så länge iaf


Något du funderar mycket över:

Framtiden och det förflutna, har varit en orolig själ ett tag nu


Ett yrke du skulle vara dålig på:

Att jobba som personlig assistent, aldrig testat. Men skulle bli för uttråkad och instängd att stanna en dag hos en annan människas hem. Ett till, chef. Passar inte mig..


Slutligen ett yrke du skulle vara bra på:

Svår fråga..det jag gör nu? haha nämen vet inte riktigt ännu.

 

Av linin11 - 5 april 2016 09:53

Snart vänta jobb.. hade gärna varit ledig längre. Men men...dagarna på jobbet känns otroligt sega då vi är övertaliga. Plus att kvällarna är lugna:| haha jag är väl hemma igen om 20år eller så..

Ovido - Quiz & Flashcards