Alla inlägg under augusti 2017

Av linin11 - 17 augusti 2017 14:30

Varför förstår aldrig folk bättre? Varför tänker de inte längre? Jag blir så less och jag är less på att känna mig ensam. Hur fan ska det funka? Varför gör du såhär mot mig just denna månad? Den jag tycker är mest jobbigast på hela året. Jag orkar inte något mer psykiskt påfrestande skit. Jag orkar inte och jag vet inte ens om du förstår. Varför straffar du mig med någon slags tystnad, det är fan inte rätt nånstans. Jag har inte gjort något fel..varför kan du inte bara öpnna upp dig och prata med mig? Jag vägrar prata med dig imorgon om du tänker festa och vara onykter för att bedöva dina känslor eller för att hämnas för att du vet att jag hatar det. Nej, ta dig samman, va vuxen, lär dig använda ord och prata och då menar jag inte fula ord. Du får sluta. Om du ska vara med mig behövs en ordentlig förändring för jag pallar inte längre. Så allt beror nästan på hur mycket jag är värd och om du inser ditt problem vad det nu är. Lita på mig, prata med mig, va vuxen. Snälla. Just nu beter du dig som en ouppfostrad 15-åring. 

Av linin11 - 16 augusti 2017 16:07

Jag vill du ska höra av dig och visa någon slags ånger...jag vill inte det ska bli helg och du ska vara onykter och ringa mig och vara konstig och arg. Nej det skrämmer mig. Jag vet inte hur jag ska fixa oss, jag vill bara att du ska prata med mig i lugn och ro...det är enda sättet att lösa saker. Jag känner mig snart inte bekväm med dig om det här ska fortsätta. Jag älskar dig när du är som killen jag träffa från början..genomsnäll med ett gott hjärta! Jag hatar alkoholen och vad den gör med dig, jag hatar när du är arg och kan på nåt vis inte kontrollera din ilska. Det går sneppet för långt. Jag blir rädd. Detta suger energi ur mig om det ska fortsätta. Varför är du så himla arg? snälla lös detta med mig på ett bra sätt.

Av linin11 - 14 augusti 2017 10:29

Less på människor som inte behandlar en väl. Less på att allt är så komplicerat när det kommer till relationer. Less på att vara för snäll och att människor ska ta en för givet. Less att tro något är fel på mig då de inte är det. Less på att alla känner alla i den här stan. Less att folk tror på rykten och less på folk som sprider rykten. Less på folk jag inte kan lita på. Less på vad alkohol gör med vissa personer. Less på att folk inte förstår mer.

Av linin11 - 13 augusti 2017 12:50

Känner mig dum, äcklig, mager, finnig. Känner mig värdelös, du kom igår och var en idiot, hela dagen är förstörd och kanske hela veckan. Ville åka iväg med dig men nu vet jag inte. Du tror inte lika mycket på oss som jag...jag är inte bra nog för dina vänner, din familj och du känner dig inte tillräcklig för min. Åh saker har kommit emellan oss..och nu vet jag inte hur länge jag orkar om du inte tror mer. Jag älskar dig...mår fan sämst. Hatar livet idag och troligtvis ett tag till😢😢😧

Av linin11 - 12 augusti 2017 19:09

Är så tröööött. Dagen var kul med hästridning med 2 vänner, har nästan aldrig ridit häst, ev då man var liten någon gång men har inget minne av det. Iaf det var en upplevelse🙆🐎 hästar är fina djur, var lite rädd ett tag när vi skulle trava men kände mig mer och mer bekväm efter några ggr travandes. 

Kommer defenetivt göra om det igen! 


Iaf nu är jag verkligen trött, måste också synas då jag fick en kommentar på jobbet att mina ögon gick inåt hehehe...var faktiskt riktigt chockande och dumt att höra från den personen, nej minuspoäng hos den människa! Varför ska man ens kommentera hur andra ser ut.?? Iaf jag har sovit för lite den här veckan men nu har jag äntligen semester och kan släppa tankarna från jobbet. Sommaren har varit bra, bara synd den är snart slut:/ måste käka nu och borde tvätta,tråkigt lördag men kommer inte på något roligt att göra plus jag har brist på vänner. Blir nog en tidig kväll helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards