Alla inlägg under mars 2017

Av linin11 - 22 mars 2017 19:31

Konstig värk i magen....har haft förstoppning, börjat äta mer fiber och har nu gaser och en mage som värker.


Har ont i ryggen pga slit på jobbet! Som tur gillar jag mina kollegor väldigt mkt och de är bra att ventilera och ha att göra med. Allt blir lättare tsm med dom. Vi samarbetar bra trots förändringar i grupp och nya kollegor som tillkommit.


Just nu blir jag stressad av människor och mig själv. Människor som inte söker hjälp ..bland annat jag med min mage. 

Hälsan är verkligen mer dyrbar än pengar.








Av linin11 - 18 mars 2017 21:50

Konstigt ...alla i min omgivning verkar så vilse...eller ja att dom misstrivs just nu med sitt. Jobbigt att se de ska vara så ...för så kändes det inte alls för några år sen...på nåt vis känns de flesta olyckliga stressade som att de är på fel plats och letar efter nåt annat. Man kanske bara lever en gång, hur vet man vad som är rätt? Hur bestämmer man sig? Kanske ska man inte bara tänka för mkt...eller så vet man vad man vill men man hittar inte rätta känslan eller vägen..


Haha riktig svameltext detta! Jag tror iaf man inte ska tänka alldeles för mycket!

Av linin11 - 18 mars 2017 08:57

Vaken i god tid idag, ska iväg kl 12 och jobba! Känns lite trögt och är inte ledig föränn nästa fredag..ska försöka så gott det går att hinna med någon promenad eller löptur i veckan. Skulle vara bra för mig...tror jag känt mig lite stressad på sistone. Känner mig ofokuserad och som att mitt minne sviker mig ibland.. har varit en del på jobbet..mkt man ska tänka på..skriva upp semestern redan nu osv. Plus lite andra saker som kp-skap. 


Hängde iaf med några vänner igår, var trevligt...men kände mig mest trött och ofokuserad...hade ont i ryggen och huvudet. Vet inte om det är visdomständerna som spökar eller nån slags mensvärk. Aja var kul att hinna med att se dom nån gång iaf! Har dessutom varit orolig för magen på sistone kanske de som gör jag är borta i tankarna.


Nu ska jag upp och äta frukost iaf...gruvar mig..varmt och skönt under täcket och filten🙄

Av linin11 - 11 mars 2017 17:08

Känner mig verkligen värdelös. Fyfan känns som jag inte får någon att må bra...känner mig inte rolig alls ...känns som jag bara tappar hoppet mer och mer om mig själv. Mår nån bra i mitt sällskap? Varför känner jag alla lessnar fort på mig? Ja...jag vet inte vad jag gör fel. Som jag inte spelar någon större roll för nån...varför känner jag så? Blir bara ledsen själv. Som jag är världens tråkigaste kyligaste stelaste person. 

Av linin11 - 8 mars 2017 17:33

Haha var inte sugen på skriva nyss men inser jag måste skriva av mig...Bara det att idag är jag trött, lite nere ...känns som jag blir så påverkad av folks känslor..all som är oroliga, missnöjda inför förändring...förstår alla människor är olika och yttrar sig olika. Och om det ska ske en förändring så är det ju bra ventilera, prata ut ...men det är så mkt just nu att man blir slut och påverkad av allt 

...och mitt humör innan mensen gör allt värre ...jag blir alltid tröttare och mer nedstämd! Längtar efter helg och måste bestämma semestern.  


Iaf fick jag gjort kp-saker idag🤗 Pratat med en man som jag trodde skulle vara otrevlig  men inte var det alls. Han var troligen stressad förra gången jag pratade med han.  Iaf hoppas allt går bra nu enligt planen:)

Av linin11 - 8 mars 2017 16:59

Personalmöte som sög musten ur en...ikväll är man ledig...just nu känner jag mig bara trött och slut och lite nere.. och funderar hur man kommer trivas med nya personalgruppen...

Av linin11 - 2 mars 2017 18:06

På sista tiden har jag haft svårt att känna någon slags ro i kroppen, konstigt och svårt att förklara. Blir som en stresskänsla i kroppen, att jag måste ha saker planerat och att jag måste vara igång och då jag tar det lugnt och sitter i soffan har jag ändå svårt att känna lugnet och hitta ron i kroppen! Hehe jobbigt....och vet inte varför ..som jag går på högvarv fast jag framstår som världens lugnaste utåt. Tror jag måste ta mer långpromenader och komma igång och träna/ springa. Känner mig inte olycklig bara stressad över tiden och framtiden ...och att allt går så himla fort. På nåt sätt måste jag finna ron i kroppen igen så det går bättre att leva i nuet. Kanske jag är stressad för att mycket förändras just nu?! Jag vet inte.

Av linin11 - 2 mars 2017 09:08

En ny månad, helt otroligt att vi är i mars redan! Iaf februari har varit en ganska bra månad...har dock haft ångest att jag spenderat för mkt pengar:l men så blir det ju när man renoverar. Fick golvet igår så snart är det väl på plats (längtar)😋 beställde även en dator igår...haha dyrt men nödvändigt. Aja jag hoppas man snart får spara mer pengar än vad man har spenderat just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards