Alla inlägg under november 2017

Av linin11 - 12 november 2017 22:27

Känner mig svag ibland, osäker, tror inte på mig själv till fullo. Känner mig inte som den bästa versionen av mig själv just nu. Känner att jag inte räcker till. Folk ser på mig som en snäll, försiktigt person som borde våga mer. Jag blir så ledsen av det....så less på alla människor som bara tycker och tycker om hur man är...kan man inte bara få vara?? Varför tar jag åt mig ens? Förstår inte hur jag kan ta åt mig och att detta sänker mig bitvis inombords varje gång jag får höra nåt om min personlighet. Okej visst jag är snäll..men snälla ta mig inte förgivet. Mamma du fick mig att må sämst ikväll..vet att du är orolig och vill mitt bästa..det vet jag..men du inser inte att du samtidigt sårar mig, jag sjunker ihop inombords och mitt självfötroende får ett slag.


Är så less på allt ikväll och den enda jag saknar just nu är A.

-

Av linin11 - 9 november 2017 21:11

Ledsen utan att veta varför så känns det just nu.

Kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag har denna känsla i kroppen. Kanske är de pms? Eller bara att det är betungade allt med lghen. Eller att I flyttar snart från vår första lght. Jaa..jag vet inte riktigt. Någon slags tom, ledsen känsla finns ikväll inom mig. Det var skönt med ett yogapass iaf..riktigt avslappnade. Nu ska jag se greys, får se om det får mig snäppet gladare som det vanligtvis brukar göra.


Ovido - Quiz & Flashcards