Alla inlägg under september 2017

Av linin11 - 30 september 2017 11:49

Känner mig ensam och uttråkad och vet inte var jag ska ta vägen.. åhh för några veckor kände jag verkligen inte såhär..


Känner mig nedstämd och nedbryten och som jag är gnällig och att alla tycker jag är gnällig... känner bara att jag inte mår bra just nu.

Av linin11 - 29 september 2017 20:36

Jaa..det summerar hela veckan faktiskt, har varit sjuk sedan förra helgen och just nu i denna stund är jag sjukt uttråkad..


Är glad jag kommit igång med träning, men sedan jag blev sjukt har jag haft uppehåll såklart...så nu hållar jag tummarna på att det ska inte kännas så jobbigt att komma igång igen.


Mitt enda mål i helgen är att gå en långpromenad, det är så vackert ut nu! Dock lite snålt om sol.

Jag hoppas min dåliga hy ska må bättre om jag försöker mitt bästa att vara i nuet.


Ja jag vet inte..har som vanligt framtidsångets, varför känns beslut så jobbiga? Känner mig trött och uttråkad som sagt. Så jag hoppas det är en kortvarig svacka.

Av linin11 - 29 september 2017 20:36

Jaa..det summerar hela veckan faktiskt, har varit sjuk sedan förra helgen och just nu i denna stund är jag sjukt uttråkad..


Är glad jag kommit igång med träning, men sedan jag blev sjukt har jag haft uppehåll såklart...så nu hållar jag tummarna på att det ska inte kännas så jobbigt att komma igång igen.


Mitt enda mål i helgen är att gå en långpromenad, det är så vackert ut nu! Dock lite snålt om sol.

Jag hoppas min dåliga hy ska må bättre om jag försöker mitt bästa att vara i nuet.


Ja jag vet inte..har som vanligt framtidsångets, varför känns beslut så jobbiga? Känner mig trött och uttråkad som sagt. Så jag hoppas det är en kortvarig svacka.

Av linin11 - 4 september 2017 21:45

Deppig och slut på energi idag. Inre stress. Känner mig ensam och mer eller mindre värdelös. Är inne i en sämre period. Saknar i, samtidigt som jag är orolig för jag och i. Livet känns trist. Utan mitt jobb skulle jag vara väldigt ensam. Det skrämmer mig. Hatar människor idag, har känt mig bitter och arg på människor i allmänhet. Sånna som snackar skit och sprider rykten eller lyssnar på rykten. Är rädd för att bli missförstådd...vet inte ens varför jag tänker så mycket, varför bryr jag mig om vad folk tycker så mycket?? Varför bryr jag mig så mycket om status på sociala medier? Känns bara som allt är en tävling i livet. Blir less. 

Ovido - Quiz & Flashcards