Alla inlägg den 20 november 2016

Av linin11 - 20 november 2016 17:57

Vad jag än gör, tänder ett ljus på din grav eller skänker pengar till barncancerfonden känns det på nåt vis inte tillräckligt. Självklart alltid bra att skänka pengar men jag önskade bara att jag skulle haft något sista samtal med dig som jag kom ihåg. Jag kom ihåg vår sista kväll tsm, det var en vanlig du och jag kväll. Vi hyrde film( beautiful creaturs) och åt popcorn, nästan som vanligt kramades vi då du gick men jag kom inte ihåg vad vi pratade om eller vad det sista vi sa till varann var. Jag har för mig du somnade en stund under filmen för du kände dig ganska trött. Men bestämde vi då  nästa gång vi skulle ses igen som vi brukar?? Minns inte. Är så ledsen att jag har svårt att komma ihåg saker under din sjukdomstid... 🙁 Iallafall saknar din vänskap..den bästa man kan tänka sig. Du hade kloka värderingar, sprudlande energi, lätt för att skratta, saknar våra tokerier och närheten till dig. Med dig mådde man helt enkelt bra. Kommer alltid finnas en tomhet hos mig efter dig, finns ingen chans att du kommer bli bortglömd. Hur mycket jag än skriver vet jag inte om jag med ord kan beskriva hur konstigt det känns ibland, hur ont det gör, att det ibland inte känns verkligt att du bara en dag försvann ifrån oss och att vi bara ska acceptera att du är borta från våra liv? Nej det ska inte hända nån, speciellt inte då du endast blev 21..nästan 22år gammal.


Åhhh vad jag ville fira denna dag med dig (25!!!!) och det tror jag du vet!  För du skulle fira mig minst lika mycket. Vi skulle ha kontakt ända tills vi skulle bli gammla ju..vi skulle göra resor ihop, se varandras lägenheter. Du skulle alltid finnas till hands för jag behöver ju dig i mitt liv, jag behöver min kloka, underbara vän.


Men jag vet jag måste försöka utan dig, att leva och aldrig sluta kämpa för din skull. Du gjorde ditt allra bästa och jag hoppas du hade vetskapen om hur mycket jag tyckte om dig. Alltid saknad, aldrig glömd!😢😢😭😭😴🙁🙁😒😒😝😞💗💗💗💗



Ovido - Quiz & Flashcards