Alla inlägg den 10 februari 2017

Av linin11 - 10 februari 2017 21:49

Äntligen jobbat klart kväll..men kmr jag hem och är helt ensam...det suger:( en kille som hellre är ute än är med mig...ingen kompis som hör av sig ..( inte för jag har många) nä usch känner mig verkligen ensam! jobbet bedövar smärtan ett tag men sen kommer tomheten och ensamheten....Ville bara ha tillbaka dig A..mest av allt! Du fyllde upp så mkt i mitt hjärta! Vi skulle kunna blanda drinkar, dansa, se film...vad som helst...gymma tsm...åh vad jag saknar en vän som dig och hur just du var.

Av linin11 - 10 februari 2017 14:25

gaaah mitt golv hade utgått och finns inte längre kvar..de som var så fint:( så nu är det ännu svårare och har låna så mkt på så många ställen haha...vill bara bestämma mig så det blir klart! Så nu gör jag ytterligare ett försök att hitta rätta färgen...


Sen ikväll väntas jobb..suck sanningen är att jag inte alls är sugen på jobbhelg😫😫 aja imorrn slutar jag tidigt iaf...

Ovido - Quiz & Flashcards