Alla inlägg den 16 juni 2017

Av linin11 - 16 juni 2017 21:59

Så den stora oron blev en lättnad, det var ingen fara. Jag kände mig så rädd men var tillslut inget allvarligt.


Så livet har varit både bra och dåligt på sistone. Just nu känns det rätt tråkigt, har semester men inget planerat. Haha tragiskt. Är rädd jag kommer ha dötråkigt. Saknar att ständigt ha någon nära vän runt mig, saknar det så mycket. Kommer i kläm mellan alla. Vilket bara är konstigt, kanske bättre att vara helt själv😞 Känner mig mindre viktig och obetydelsefull. Vet att folk har för sig mycket i sommar, mycket jobb och sådant de har planerat...men ibland känns det som "jobb" tar över allt och man glömmer bort varandra som egentligen är det viktigaste i livet. Livet kan vara kort och känns så tragiskt jag sitter här och känner mig aningen värdelös. Önskar bara att min "nära" vän fanns här och att allt skulle kännas lättsamt. Ibland känns det som jag kämpar med mig själv hela tiden. Ja jag borde bara tro på mig själv men det är inte så jävla lätt alltid när man känner sig ensam. 

Ovido - Quiz & Flashcards