Alla inlägg den 1 februari 2019

Av linin11 - 1 februari 2019 00:11

Ett tag sedan jag skrev. Glömde bort lösenord och har inte orkat gå in här eller har glömt bort det egentligen. Kollar tillbaka på mina ångestfyllda inlägg haha och inser att jag skriver bara då jag mår dåligt. Jag vet inte om det hjälper mig, men känns på nåt vis skönt att få ut sina tankar nånstans. I nuläget har jag mått sisådär. Livet går upp och ner. Tiden går för fort, vilket jag har ångest över många gånger. Nu för tiden pluggar jag, vilket går hyfsat bra, dock känner jag mig lite stressad emellanåt. Jag tänker mycket på framtiden, nutiden och det som varit för tillfället. Jag vet vad jag tycker är viktigt i livet, dock vet jag inte om jag en dag kommer vara där i det som jag tycker är viktigt. Jag saknar vänner. I är inte helt frisk, vilket gör mig stressad och orolig. Det värsta när nån är sjuk är att se hur dåligt de mår och väntan på provsvar. Oroar mig även för andra i min närhet hur de mår. Måste kunna hantera min oro på ett bättre sätt. Är för trött för att skriva mer. 

Ovido - Quiz & Flashcards