Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av linin11 - 27 oktober 2015 18:56

Ja hur kan man känna sig rastlös och stressad på samma gång? 


Jag har haft så så ont i ryggen de senaste dagarna. Jag känner mig spänd i nacken och mellan skulderbladen. Det påverkar min sömn...och blir tillslut en ond cirkel som jag måste bryta mig loss ifrån. Ååååh fy blä jag blir less och har gråtit i omgångar idag. Jag har varit stressad över att jag måste handla, arg på min pojkvän för jag känner han inte förstod mig igårkväll. Ibland känns det som han glömmer bort att tänka hehe...!  Mitt immunförsvar är inte på topp heller, ända sen jag hade feber har min förkylningar varit förjävlig. Känner jag inte blir av med den då jag sover så dåligt....och jag kan inte anstränga mig för mkt med ett träningspass heller. Jag hatar denna dag så vansinnigt. 


JObbet är lugnt, blir orolig att chefen måste skära ner snart..kanske man blir utlånad och det känner jag mig inte så pepp på.  Dessutom är jag rastlös ..jag skulle haft någon rolig aktivitet eller männsika ikväll så kan sätta ett leende på mina läppar det skulle underlätta min värk i ryggen och huvudvärken.


Arg, ledsen, less, smärta i kropp. Far åt helvete den förbannade jävlig dagen. Priken över i:et var detta min lediga dag!

Ovido - Quiz & Flashcards