Direktlänk till inlägg 9 oktober 2015

Jobbiga känslor

Av linin11 - 9 oktober 2015 19:24

Jag önska så mycket jag fick ha en kväll med just dig ikväll. Det gör så ont att det inte längre är möjligt. Jag vill bara sitta i soffan..snacka, äta popcorn och dricka saft/läsk och se någon riktigt rolig film. Idag är en sån kväll då jag saknar dig och det finns ingen annan männsika som jag skulle vilja spendera denna kväll med. Tyvärr gör jag inte kvällen något bättre. Jag sitter här..skriver detta och fäller tårar. Jag undrar vad du skulle tycka om det?


Jävla förbannade cancer som tog dig ifrån mig. Du var ett sånt ljus för mig. Det är konstig hur man inser vad folk betyder för en när dom verkligen är borta. Hur lätt det är att ta varandra för givet och att ta livet för givet. Man hamnar verkligen i ett hjul som bara snurrar och snurrar. Jag saknar din närhet. Saknar spendera vår, sommmar, höst och vinter med dig..Saknar att prommenera med dig...Saknar hitta på spontana saker med dig..Saknar att fota med dig...och hänga i varandras rum. Saknar vara granne med dig;)


Det skulle vara så kul och se hur det skulle vara om du nu fanns i liv. Vi skulle hänga i min och I lägenhet. Jag undrar var du skulle bott? Var du skulle befinna dig? Vi skulle boka nån resa, ha mysiga kvällar, ha fest kvällar. Göra alla dessa saker som vi brukar och mycket mycket mer. Du skulle ha blivit 24 snart..oj vad du skulle känna dig gammal..tänk nästa år 25...jag skulle skratta åt din åldersnojja och vara glad att jag är 2 år yngre. Åh min finaste. Jag vet att jag besöker din gravsten sällan...men du är alltid med mig och du dyker upp i mina tankar då och då. Vissa dagar mer än andra. Jag försöker låta sorgen komma då den kommer och hantera den naturligt. Åååh jag vet jag borde prata mer. VA mer öppen. Jag skulle må bättre av det. Det är bara så svårt ibland. Mamma och pappa har fullt upp. Jag hinner inte känna lugnet och kunna prata med dom. Jag vet mamma vill väl...men när hon kramar mig sådär just innnan jag ska fara ..jag vet inte..det är då hon visar att hon bryr sig men jag önska det inte var just då jag skulle åka iväg. På nåt vis gör det mig ledsen.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av linin11 - 15 maj 2021 17:27

Åter igen ensam och osäker. Inga rutiner. Jag är inte snäll mot mig själv. Jag tänker ofta dåliga och negativa tankar om mig själv. Självklart kommer tankarna och går, men mycket grundar sig i att jag saknar att ha nära vänner. Jag vet att om jag had...

Av linin11 - 26 december 2020 16:10

Allt känns jobbigt och tråkigt med Corona. Jag är less på att känna att jag måste hålla avstånd när jag umgås med mina nära och kära. Jag är less på att känna ångest att gå till jobbet. Det är så tråkigt att man inte kunnat träffa M och M på flera må...

Av linin11 - 26 juli 2020 22:37

Gaaaaaaaaaaah.

Av linin11 - 18 juli 2020 22:13

Lördag och snart är semestern slut och livet återgår till verkligheten. Min semester har varit både upp och ned. Denna vecka har känt lite seg däremot speciellt helgen. Jag är nervös att börja jobba igen. Känns inte helt hundra på jobbet just nu vilk...

Av linin11 - 4 juli 2020 21:42

Ibland vet jag inte hur jag ska tänka. Just nu känns det som jag befinner mig i ett mellanläge. Många skaffar första barnet i min ålder. Jag vet inte ens om jag vill ha barn nånsin. Hur vet man? På nåt vis känns det ibland som man inte förändrats öve...

Ovido - Quiz & Flashcards