Alla inlägg under oktober 2015

Av linin11 - 6 oktober 2015 23:47

jsg blir så trött av att va hemma ensam sjuk. Dagarna blir hur långa som helst. Och jag inser vad ensam jag blir utan jobbet. Fy:( Jag vänder mig till mobilen alltför ofta, tar upp den alltför snabbt kollar fb och instagram...vem som gillar vems bilder uuusch...vad less man blir när man ska fokusera mer på riktiga verkligheten eller vad man ska säga. Blir bara så ledsen då jag känner mig såhär och inser att mobilen är en stor anledning att den används mkt pga av ensamhet och för lite aktivering. Jag vill helt enkelt få ut mer av fritiden just nu!

Av linin11 - 5 oktober 2015 11:50

I helgen har jag jobbat med feber tyvärr, tog 2 alvedon för att klara mig igenom arbetspasset som var hela 13tim. Väldigt dumt gjort av mig och ska inte göra om det nästa gång hehe.. Kroppen ska vila när man ha feber. Jag har egentligen inte varit så snuvig förutom tät i näsan på kvällen. Däremot har jag haft smärta i kroppen. Vilket jag fortfarande har just nu. Är såå trååkigt att var sjuk ibland. Idag har jag beställt en målarbok för vuxna eller för alla åldrar egentligen. När jag var lite tyckte jag det var jättekul att färglägga, läsa och bygga pussel. Jag hörde att dessa målarböcker blivit riktigt populära och att det ska vara avkoppalde och avstressade. Hahah..jaa jag vet inte om de just stämmer..menmen..tänkte det skulle vara en kul grej. Tex om man är hemma sjuk och har tråkigt osv. Nu snart måste jag äta lunch.


Autumn 🍁🍎

Autumn


💖💎


Ovido - Quiz & Flashcards