Alla inlägg den 2 januari 2017

Av linin11 - 2 januari 2017 23:49

Riktigt ovan känsla att inte ta cykeln hem idag..utan en helt annan riktning trots att det är nära..



Iaf fick saker gjorda ikväll! Tvättat, diskat och städat! Är lite orolig det ska kännas ensamt att bo här men det kanske är en vanesak...sen får jag se till att aktivera mig, skulle haft ett husdjur av nå slag🐶🐱🐺🐑

Av linin11 - 2 januari 2017 19:14

Haft fullt upp på sistone med jul, jobb och nyår plus så har jag flyttat. Så bor nu i en 2as lägenhet, haha vill inte ens prata om hur jobbigt det är att flytta, ingen kan ju tycka det är kul eller?😉


Iaf kommer ske en del förändringar i lägenheten, tur man får hjälp av dom som har erfarenhet, men iaf jag kommer vara med så jag lär mig nåt. 


Haha alltså saknar I just nu...är inte van att bo ensam så tyst! Jag har ingen tv eller internet ännu..har dock mobilen..tänk vad bortskämd man är egentligen. Känns hemskt att det är så. 


Ah nämen längtar efter ljusare dagar nu i januari, vill komma igång med träning, vara mer social med folk osv...haha man är så trött då man jobbar heltid! Orkar ingenting då man kommer hem..iaf ska försöka göra ett ryck och få lite ordning här i läggan..tur jag är ledig onsdag, torsdag😊😊😋

Ovido - Quiz & Flashcards