Alla inlägg den 19 januari 2017

Av linin11 - 19 januari 2017 17:06

Okej, det låter kanske inte som en toppenmånad att börja året med att drabbas med magsjuka hah..men har ändå känt mig glad. Glad att jag har kommit nån annanstans på vägen. Kändes verkligen som en stor tyngd att leta efter hyreslägenheter med hur läget ser ut just idag...man fick inte alls nån motivation för det. Så just nu känns det som ett toppenbeslut så som det blev!


Är glad att få chansen att flytta och bo själv trots jag är tsm med I, för nu får jag chansen att känna hur det känns på riktigt, att vara självständig på ett annat sätt och inte alltid förlita sig på nån annan eller den man bor med. Flyttade ju direkt hemifrån och in tsm med I då jag var 21år..och då var det verkligen fel tajming även fast vi hade fina stunder när vi bodde ihop också. I det stora hela var det fel tidpunkt! men nu bor jag officiellt första gången själv och vissa ggr känns det väldigt ensamt men spännande att lära sig mer hur man renoverar, målar osv...och välja inredning och sånt. Än så länge tkr jag vi har jobbat bra och att det flytit på! Kanske var bra jag fick magsjuka då fick pappa en paus från att arbeta;) Han gör ju det mesta men försöker hjälpa till så gott jag kan och där det behövs.


Nu ska jag snart äta med mamma...är fortfarande trött,slö i kroppen men börjar känna mer och mer aptit!

Ovido - Quiz & Flashcards