Alla inlägg den 1 september 2015

Av linin11 - 1 september 2015 12:50

Jag ser fram emot att gå in i september månad. Har alltid gillat den månaden. Kanske för det känns så himla mysigt. Det börjar mörkna, man kan tända ljus, luften känns så frisk, löven ändrar färg, älgjakten startar (inte för jag jagar haha men ändå..) löparturerna känns underbara! Igår sluta mamma tidigt så jag följde henne till mormor och morfar. Älskar att besöka mormor och morfar. De kändes så skönt att komma ut dit för jag hade haft världens stressiga förmiddag. Vi fikade först, sedan begav vi oss ut för att plocka svarta vinbär. Morfar hjälpte också till så vi fick ihop nästan 20liter..kollade också efter hallon men dom var väldigt små där. Vi åt middag, efterätt och pratade en stund innan vi begav oss hem. Med mig hem fick jag också en del myggbett..tror jag har 5st på samma ben. Förjävligt de ska bita igenom jeans och tajtare kläder. 



Ovido - Quiz & Flashcards