Alla inlägg den 7 september 2015

Av linin11 - 7 september 2015 22:25

orden vårt förhållande är byggt på svek och lögner ekar i huvudet. Är det verkligen så? åh jag vill bara sitta ner och prata lugnt och sansat. Jag hatar att jag inte får prata med dig. Och jag inser hur mkt jag tycker om dig då du är ifrån mig. och det gör ont...klart jag vill sova, äta med dig. Jag älskar att skratta med dig. 


Jag bara hatar hur vi har varit småiriiterade på varandra på sista tiden och jag vet verkligen inte hur mycket jag varit för dig. Har jag varit för mkt? Gör jag dig trött. Allt jag vill är att du ska vara ärlig med mig. prata med mig. Jag vet inte ens om du sitter och tänker på oss lika mkt som jag ägnar tid och sktiver det här. Bryr du dig?

Av linin11 - 7 september 2015 16:20

ååh vad jag blir irriterrad. När man sagt man blir sårad av de du gjort en gång sen går du och gör samma sak igen några månder efter. Är det inte meningen man ska lyssna på varandra i ett förhållande? Jag stoppar dig inte från att vara med dina vänner eller lyssna på hårdrock och vara ute hela natten till 5. Men när klockan börjar bli 5-6 kan du ju höra av dig. Så man slipper vara orolig på morgonen därpå. Jag menar nu har det här hänt kanske 5ggr, hur mkt ska man stå ut med? Finns jag ens för dig? Är det meningen jag ska göra likadant då? Men du vet jag inte kommer göra likadant för du har dina vänner och du vet att mina vänner som jag träffar sällan inte är så. Så för dig känns det ju förjävla tryggt just nu. Idiot , skitstövel! Beter dig som du inte gjort nåt fel för du är ju så jävla bra hela tiden och du kan ju aldrig någonsin göra fel. Nej bara...jag,jag,jag.

Av linin11 - 7 september 2015 11:54

Fast tjänst tillsvidare i kommun, har nu jobbat antalet dagar. Får välja om jag vill jobba 100% eller stanna kvar på 80. Ja mitt mål är att fortsätta fram till jul och nyår iallafall..sedan får vi se om det blir någon resa, nytt jobb eller funderingar på plugg. Hehe blir ibland galen på mitt funderande. Livet är kort, varför vänta..

Ovido - Quiz & Flashcards