Alla inlägg den 9 september 2015

Av linin11 - 9 september 2015 19:33

Idag sluta jag 12 och min syster var ledig. Helt perfekt. Vi tog cykeln till mormor och morfar. Alltså älskade människor. De får mig alltid på gott humör. Morfar är en kloker. Älskar och se han le och skratta. Ibland blir han slut av vårt tjattrande så han går alltid till sin fåtölj läser tidingen eller ser på tvn. Idag somnade han till och med:0 Mormor hon är som ett energiknippe, sprider glädje..intresserad av att hänga med och lära sig. Rätt bestämd ibland men samtidigt så gullig och omtänksam. Så himla glad jag börjat hälsa på dom mer och mer med syrran.


Känner mig rätt låg och lite dämpad idag. Vet inte varför men känner mig slut. Ryggen värker av jobbet. Misstänker jag är inne på veckan innan mens. Blir alltid extra känslig och trött. Brösten ömmar jävulst. Ska nog försöka träna imorgonkväll.  Just nu försöker jag föra dagbok för att se ett mönster om pms. Hur det påverkar mig och hur mitt mående är under den veckan. Ska också testa några tabletter mot riklig blödning..hehe om jag törs, vi får se. Men skulle va kul och se hur det påverkar mitt järnvärde.


I hrlgen jobbar jag lördag, söndag. Måste ladda upp med 3 matlådor. Idag gjirde jag ris, kassler och broccoligratäng. Tur jag är ledig heeela fredag. Det behövs!:) 



Ovido - Quiz & Flashcards