Alla inlägg den 16 september 2015

Av linin11 - 16 september 2015 20:15

Gaah vilken dag:) Kände mig redan på morgonen jätteseg, var seeg hela jobbpasset som tur var det ett kort pass idag. Eftersom jag var så himla trött la jag mig i soffan hemma hos mina päron och sov minst 2tim. Efter det gav jag mig hem i nybilen;) Trivs bra med den redan! Är så himla rädd nåt ska gå sönder i den ..haha kanske därför förra bilen var så racklig. Idag har jag tänkt mkt framåt om plugg och sånt. Kan jag vara redo? hur ska jag veta? Varför känns det så jobbigt med nåt nytt?:( Hehe förändringar kan ju kännas både bra, jobbigt, nyttigt osv. Måste bara komma ihåg att våga och att jag ändå kommer ta mig fram till en punkt där jag trivs. Men mina fina människor runt omkring så är det svårt att misstrivas..Tur dom finns! För man ska ju trivas med andra saker med. Hehe brukar kolla på citat ibland för jag ska känna mig klokare och komma fram till nånting.

Ovido - Quiz & Flashcards