Alla inlägg den 2 januari 2016

Av linin11 - 2 januari 2016 14:38

Hur det än blir så ångrar jag ingenting. Åren med dig har inte bara varit skitår..det har variit kul, lärorikt, mysigt. Jag ångrar inte att jag flytta in med dig. 

Av linin11 - 2 januari 2016 03:42

Du och jag.. du och jag. Vet inte vad jag ska säga..Tänker om jag kanske skriver kan jag få fram hur jag känner bättre. Kanske måste vi vara ifrån varandra..jag vet inte du säger inte ens att du vill ta en paus..du tog inte ens upp det..Kanske är det så vi har försökt länge men det gör ont att känna att jag förlorar dig. jag tycker det inte har känrs tomt mellan oss..jag tkr det känns tomt att lämna dig. Jag kmr sakna så mkt med just dig och det kmr kännas jättekonstigt att bo utan dig:( Åhhh..jag vet bara inte. Jag älskar ju dig men kanske inte på samma sätt längre. Kanske visste jag att denna dag skulle komma. Men jag var lycklig med dig också. Det gör så ont ont..att tänka att vi inte kommer träffas, smsa eller mysa med varandra. Fan. Kanske man behöver vara ifrån varandra ibland för att få perspektiv. 

Ovido - Quiz & Flashcards