Alla inlägg den 3 januari 2016

Av linin11 - 3 januari 2016 15:58

Åhhhh det gör så ont i magen att allt kmr förändras. Imorgon blir min första jobbdag utan att komma hem till dig :-I Allt känns rastlös, tråååkigt:( Att jag inte har myst med dig på flera dagar vill få mig att krypa iväg under täcket. Just nu saknar jag dig!! jag saknar inte konceptet av dig. Jag vill bara komma hem till lägenheten som vanligt. Jag älskar oss när vi är glada och mår bra båda två. Men jag vet vi har haft det jobbigt på sistonde..vi har bråkat,  du har sovit borta under krognätter ( vilket jag inte trivs med) Vi har bråkat om vsrdagssysslorna som annars gick bra förut. Jag har tjatat på dig och visat jag velat prata. Men du har vänt dig bort från mig. Och JA...jag är mer än förvirrad också över vad vi känner för varandra! 

Ovido - Quiz & Flashcards