Alla inlägg den 23 januari 2016

Av linin11 - 23 januari 2016 16:42

Har varit ute på en hyfast lång skogspromenad idag med mamma. Det kände faktiskt skönt och uppfriskade. Iallafall blev man piggare. HAr sedan fikat, duschat och fräschat upp mig. Annars känns den dag/ kväll rätt tråkig.

Nui har det gå¨tt några veckor sen vi flyttade ifrån varandra och jag har ännnu inte flyttat alla min grejer ...det känns så svårt för det känns då som jag släpper taget på riktigt och jag kan inte förklar vilken tomhetskänsla det kommer att bli. Du kommer ha dina kompisar och du kommer inse att du inte behöver mig. Du kommer träffa en ny tjej eftersom du är ute och träffar folk hela tiden. Kanske hon kommer vara så mycket bättre för dig än var jag var. JAg vet inte. åh!!

Jag trodde inte riktigt att det skulle bli såhär och det känns superduper konstigt:( Jag vill bara skrika för att jag känner mig så jävla vilse. Visst jag kan htta saker som får mig att må bra ett tag i nuet men frammåt då?? vad kommer det hända ? vad kommer det att bli? :( Även om jag skulle hitta en lägenhet skulle jag bli lika ensam om inte ännu mer. Och det kommer bli så lätt att avskärma sig från folk och det sociala.


Imorgon kommer jag göra något nytt för första gången på länge. Det kommer bli spännade och intressant. Och nervöst då. Hehhe ibland är jag för blyg ju. 

Av linin11 - 23 januari 2016 10:34

så det är såhär det kommer vara?? du hittar på nåt varenda helg och inpricip super varenda jävla helg. Mina helger är sisådär...saknar dig och tänker på vad du gör. Klart som fan du kommer gå vidare först. nä fyfan just nu vill jag bara bli full och skita i allt. Du har lägenhet och jag om jag har Tur kommer jag hitta en lägenhet om 70år! bara Kanske ! jävla förbannade bostadsbrist. Tror jag flyttar långt långt bort snart!

Ovido - Quiz & Flashcards