Direktlänk till inlägg 23 januari 2016

Rubrik saknas

Av linin11 - 23 januari 2016 16:42

Har varit ute på en hyfast lång skogspromenad idag med mamma. Det kände faktiskt skönt och uppfriskade. Iallafall blev man piggare. HAr sedan fikat, duschat och fräschat upp mig. Annars känns den dag/ kväll rätt tråkig.

Nui har det gå¨tt några veckor sen vi flyttade ifrån varandra och jag har ännnu inte flyttat alla min grejer ...det känns så svårt för det känns då som jag släpper taget på riktigt och jag kan inte förklar vilken tomhetskänsla det kommer att bli. Du kommer ha dina kompisar och du kommer inse att du inte behöver mig. Du kommer träffa en ny tjej eftersom du är ute och träffar folk hela tiden. Kanske hon kommer vara så mycket bättre för dig än var jag var. JAg vet inte. åh!!

Jag trodde inte riktigt att det skulle bli såhär och det känns superduper konstigt:( Jag vill bara skrika för att jag känner mig så jävla vilse. Visst jag kan htta saker som får mig att må bra ett tag i nuet men frammåt då?? vad kommer det hända ? vad kommer det att bli? :( Även om jag skulle hitta en lägenhet skulle jag bli lika ensam om inte ännu mer. Och det kommer bli så lätt att avskärma sig från folk och det sociala.


Imorgon kommer jag göra något nytt för första gången på länge. Det kommer bli spännade och intressant. Och nervöst då. Hehhe ibland är jag för blyg ju. 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av linin11 - 15 maj 2021 17:27

Åter igen ensam och osäker. Inga rutiner. Jag är inte snäll mot mig själv. Jag tänker ofta dåliga och negativa tankar om mig själv. Självklart kommer tankarna och går, men mycket grundar sig i att jag saknar att ha nära vänner. Jag vet att om jag had...

Av linin11 - 26 december 2020 16:10

Allt känns jobbigt och tråkigt med Corona. Jag är less på att känna att jag måste hålla avstånd när jag umgås med mina nära och kära. Jag är less på att känna ångest att gå till jobbet. Det är så tråkigt att man inte kunnat träffa M och M på flera må...

Av linin11 - 26 juli 2020 22:37

Gaaaaaaaaaaah.

Av linin11 - 18 juli 2020 22:13

Lördag och snart är semestern slut och livet återgår till verkligheten. Min semester har varit både upp och ned. Denna vecka har känt lite seg däremot speciellt helgen. Jag är nervös att börja jobba igen. Känns inte helt hundra på jobbet just nu vilk...

Av linin11 - 4 juli 2020 21:42

Ibland vet jag inte hur jag ska tänka. Just nu känns det som jag befinner mig i ett mellanläge. Många skaffar första barnet i min ålder. Jag vet inte ens om jag vill ha barn nånsin. Hur vet man? På nåt vis känns det ibland som man inte förändrats öve...

Ovido - Quiz & Flashcards