Direktlänk till inlägg 17 januari 2016

Sammanfattning

Av linin11 - 17 januari 2016 13:22

Jag hatar att inte veta vad som känns rätt och fel. Jag hatar att alla folk på sociala verkar så himla lyckliga, kanske de är det också. Nä..jag veta att alla har dåligar dar. Men på instagram har alla roligt, de hittar på nåt, är ute på krogen och verkar så himla glada. Just nu är jag hemma från en delad tur är ledig till ungefär 4..känns drygt. Tänkte sova men känner ångest i magen..kanske vore bra med en promenad men hehe kändes lite jobbigt! 


Jag vet inte om jag vill vara med dig eller inte.

För jag vet vi har problem.


Du känner dig inte tillräckligt och du känner du är ett stopp för mig. Du tror jag skulle vara lyckligare med en annan kille. Jag hatar att du känner att du är ett stopp för mig, men samtidigt har jag varit det för dig på ett sätt, jag har inte stoppat dig men du känner dig illa till mods för jag inte är med kompisar då du är det. Då jag sitter ensam hemma. Jag har gråtit haft ångest och känt press att jag inte är nog bra/rolig inför din kompisgrupp och att jag aldrig haft med nån kompis de flesta gångerna vid fester. När du inte känner dig tillräcklig blir avundsjuka ett problem, då du tror det finns bättre killar där ute än dig. Varför är du inte bra nog?? DU tror inte jag är attraherad av dig.


Jag tycker det har varit jobbigt då du aldrig skrivit att du kommit hem då du varit på krogen. Du har bara däckat hos nån kompis sen kommit hem 12 nästa dag på morgonen. Känner jag tappar lite förtroende då..Jag har känt skuld då jag gråtit otaliga ggr. Har jag påverkat dig på ett dåligt sätt?


Men då vårt förhållande är bra då är det bra! vi skrattar har roligt! Larvar oss, myser och ser serier. Du är inte bara min pojkvän då du är min bästa vän och jag saknar dig! Att bara vara med dig och att komma hem efter jobbet och möta dig och att gå till sängs med dig.


Jag vet att jag varit oinspirerade på sistonde, hamnat ganska snabbt i sängen för att sen bara vara trött! Att inte ha lust till så mkt egentligen. Och du har hamnat vid datorn alla gånger. Direkt efter middagen och till sist på kvällen. Vi har inte längre gjort så mkt tillsammans. Vardagssysslor och bråk har tagit över mer och mer. Att du säger jag sitter mkt vid mobilen ser jag som att du sitter vid datorn minst lika mycket. Vi har inte lyft varandra på sistonde. Jag vet inte vad som kommer hända just nu och det gör mig så himla snurrig och får en klump i magen. Att jag sagt till de flesta att jag flyttat hem gör ont och känns konstigt! Jag vill bara prata med dig just nu! Krama dig och säga att allt kommer att bli bra. JAg vet inte vad som kommer hända och vad du och jag vill tillslut. Jag vill utvecklas och må bra i mig själv och jag vill verkligen att du ska må bra.

Saker jag vill fokusera på just nu:


Köpa gymkort, träna.

Vara bra i ryggen, gå promenader.

Gå ner till 85%?

Söka lägenhet.

Gå på krogen ta en drink.

Äta middag med vänner.

Hitta serier att se.

Fara och simma.

Umgås med folk som jag tycker om.

Göra något nytt.

Springa.

Köpa ny mobil.

Kasta saker.

Se bra filmer/ gå på bio.

Fundera lite frammåt.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linin11 - 15 maj 2021 17:27

Åter igen ensam och osäker. Inga rutiner. Jag är inte snäll mot mig själv. Jag tänker ofta dåliga och negativa tankar om mig själv. Självklart kommer tankarna och går, men mycket grundar sig i att jag saknar att ha nära vänner. Jag vet att om jag had...

Av linin11 - 26 december 2020 16:10

Allt känns jobbigt och tråkigt med Corona. Jag är less på att känna att jag måste hålla avstånd när jag umgås med mina nära och kära. Jag är less på att känna ångest att gå till jobbet. Det är så tråkigt att man inte kunnat träffa M och M på flera må...

Av linin11 - 26 juli 2020 22:37

Gaaaaaaaaaaah.

Av linin11 - 18 juli 2020 22:13

Lördag och snart är semestern slut och livet återgår till verkligheten. Min semester har varit både upp och ned. Denna vecka har känt lite seg däremot speciellt helgen. Jag är nervös att börja jobba igen. Känns inte helt hundra på jobbet just nu vilk...

Av linin11 - 4 juli 2020 21:42

Ibland vet jag inte hur jag ska tänka. Just nu känns det som jag befinner mig i ett mellanläge. Många skaffar första barnet i min ålder. Jag vet inte ens om jag vill ha barn nånsin. Hur vet man? På nåt vis känns det ibland som man inte förändrats öve...

Ovido - Quiz & Flashcards